Kolekcionarske priče - cedsupercars43

Jezik može biti nepremostiva razlika između ljudi, ali ponekad sve razlike nestanu kada dvoje ljudi veže ljubav prema istom hobiju. Gospodin Cedric (na Instagramu cedsupercars43) je kolekcionar modela iz Francuske koji možda ne govori engleski koliko bi želeo al njegova kolekcija govori sama za sebe. On je u ovom hobiju skoro ceo život i ovo je njegova priča.


Za početak recite nam nešto o sebi

Zdravo, moje ime je Sedrik, imam 46 godina i dolazim iz Bretanje, Francuska.

Kako i zašto ste započeli sa kolekcionarstvo modela automobila

Od malena za sam voleo automobile, to je nešto što mi je moj otac preneo. Moja prva kolekcija u detinjstvu se sastojala od modela francuskih proizvođača Solido, Norev i Majorete u razmerama 1:43 i 1:87. Kada sam imao oko 14/15 godina stao sam sa kolekcionarstvom jer sam tada imao da razmišljam o nečemu drugom. :) A onda kada sam imao oko 25 godina sam počeo ponovo. Počeo sam sa novinskim reli modelima, Formula 1 modelima, a kasnije sam se fokusirao na kvalitetnije modele kao što su Miničamps (Minichamps) i Spark u razmeri 1:43

 

Šta je ono što skupljate i koji je cilj Vaše kolekcije?

Nemam omiljenu temu kolekcije iako imam dosta Poršea. Skupljam sve vrsta modela: superautomobile,reli modele, modele Formule 1 i prototipove sa trka izdržljivosti. Mnoge modele kupujem po  "coup de Coeur" (francuski izraz za ljubav na prvi pogled, ili osećanje iznenadne privlačnosti prema nečemu/nekome)


Koji je Vaš omiljeni proizvođač i zašto?

Moj omiljeni brend je Porše, kao što se može prepostaviti. Mislim da su oni efikasni i korisni automobili za svakodnevnu upotrebu, model 911 je bezvremenski sa istim dizajnom koji traje 55 godina. Generalno volim nemačke brandove ali i Ferari i Lamburgini.


Vaš auto koji vozite i auto o kome sanjate.

Posedujem dva Golfa, Golf VI i Golf VII, al moj san bi bio Porše 991 GT3 RS ph2.


Vi ste neko ko je dugo kolekcionar, da li ste imali nekad momente sumnje. Možda ste hteli da prodate kolekciju ili napravite pauzu, i kako ste prešli preko toga.

Modele skupljam od 2002, i ponekad neke modele prodam da bi kupio druge. Ne volim da se rastajem od svojih autića. :( Od kada sam ponovo krenuo sa kolekcionarstvom nisam stao, takođe pored modela automobila imam i malu kolekciju aviona.

 

Svaki kolekcionar ima neki svoj sveti gral, koji je Vaš?

Imam ih nekoliko :) BMW 750il iz 1987, Porše 996 GT1, Mercedes AMG GT 63 sa četvoro vrata...


Svesni smo da ponekad naš hobi može izgledati čudno, šta kaže okolina za Vaš hobi?

Generalno, moji prijatelji cene moju kolekciju, posebno muškarci... :) Ali ponekad neki ne mogu razumeti kako možemo trošiti novac na autiće, što me ne brine.


I za kraj, koji savet biste dali nekom ko tek počinje sa ovim hobijem?

Savetovao bih ih da počnu sa novinskim modelima, zato što nisu mnogo skupi. Iz istog razloga bih ih savetovao da na početku odrede šta će skupljati.

 

Kolekcionarske priče - cedsupercars43 Kolekcionarske priče - cedsupercars43 Reviewed by Racing stories 43 on 9:06 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.